xxsugarpainxx (xxsugarpainxx) wrote in jrock_porando,
xxsugarpainxx
xxsugarpainxx
jrock_porando

DISORDER NIGHT PARTY EP. XV SPECIAL EDITION - 23 STYCZNIA

23 stycznia (sobota) odbedzie sie juz 15-ta z kolei, jedyna w Warszawie, j-rockowa impreza DISORDER NIGHT PARTY.

Istnieje juz 5 lat, a najblizsze DNP bedzie okragla edycja z licznymi niespodziankami. ^_^
Tak wiec serdecznie zapraszam i tych zainteresowanych jrockiem, i tych nie, ale chcacych sie dobrze zabawic lub poznac muzyke azjatycka (nie tylko japonska :)
Klimaty: rockowe, hardrockowe, industrialowe, gotyckie, ale i domieszka kpopu i jpopu bedize obecna ;)

START: 20.00
WJAZD: 5 ZL.
THEME: BLUE&SILVER (outfity w tych kolorach mile widziane :)

Mozna zajrzec na nasze grono, gdzie znajduja sie bardziej szczegolowe informacje: http://grono.net/chat/#dnp/

albo na nasza strone: http://www.disorder.glt.pl

Event na last.fm: http://www.last.fm/event/1364064+DISORDER+NIGHT+PARTY+ep.+XV+SPECIAL+EDITION

requesty muzyczne mozna skladac do 18 stycznia  http://community.livejournal.com/disorder_night/7295.html

a PVki zamawiac tu:
http://community.livejournal.com/disorder_night/6913.html

SERDECZNIE ZAPRASZAMY ^_^
Tags: disorder, dnp, impreza, jrock, night party
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
  • 0 comments